• Saatimin garantisi devam ediyor mu?
Saatinizin garantisi satın aldığınız saatin bayi tarafından size verilen garanti belgesinin arka kapağında yer alan kaşe ve imza tarihinden itibaren geçerlidir.
  • Teknik servis desteği alabilmek için saatimi nasıl ve nereye gönderebilirim
Saatinizi teknik servisimize Yurtiçi Kargo firmasının 162610287 sözleşmeli kod numarası ile gönderebilirsiniz. Bahariye Cad. Nalçacı İş merkezi No:59 Zemin Kat İkitelli 34306 Küçükçekmece / İSTANBUL adresine gönderebilirsiniz.
  • Saatimi servisinize getirdiğim/gönderdiğim taktirde ücretlendirmesi nasıl yapılmaktadır?
Teknik servisimize ulaşan garanti kapsamı dışında kalan saatler için, hiç bir ücret talep edilmeksizin gerekli tüm kontrol ve testlerden geçirilip hasar tespiti yapıldıktan sonra tarafınıza ücretlendirme ile ilgili bilgi verilir. Onay alındıktan sonra tamir/onarım işlemleri yapılır.
  • Saatim geri kalıyor, ileri gidiyor ne yapmalıyım?
Bir saatin geri kalması ya da ileri gitmesinin bir çok farklı sebebi olabilir. Saatinizi teknik servis hizmeti alması gerekmektedir.
  • Saatimin deri kayışı eskidi, koptu ne yapmalıyım?
Deri kayışlı ürünlerimizin tamamında gerçek deri kullanılmasından ötürü, sürekli olarak bilekte vücut terine ve neme maruz kalan deri, zaman içerisinde yıpranacaktır. Bu nedenle deri kayışlı saatlerin gün aşırı kullanılması, en azından gece yatarken kolunuzda kalmaması önerilmektedir. Deri kayışların uzun ömürlü kullanımı için saatin suya dayanıklılığı her ne seviyede olursa olsun deri kayışların su ile temas etmemesi önerilir. Saatiniz garanti süresi içerisinde de olsa yıpranan, eskiyen, kopan deri kayışlar garanti kapsamı dahilinde değildir.
  • Saatimin deri kayışı eskidi, koptu ne yapmalıyım?
Deri kayışlı ürünlerimizin tamamında gerçek deri kullanılmasından ötürü, sürekli olarak bilekte vücut terine ve neme maruz kalan deri, zaman içerisinde yıpranacaktır. Bu nedenle deri kayışlı saatlerin gün aşırı kullanılması, en azından gece yatarken kolunuzda kalmaması önerilmektedir. Deri kayışların uzun ömürlü kullanımı için saatin suya dayanıklılığı her ne seviyede olursa olsun deri kayışların su ile temas etmemesi önerilir. Saatiniz garanti süresi içerisinde de olsa yıpranan, eskiyen, kopan deri kayışlar garanti kapsamı dahilinde değildir.
  • Saatim bozuldu, çalışmıyor, geri kalıyor ne yapmalıyım?
Çalışmayan, geri kalan, servise ihtiyaç duyan saatinizi hiçbir şekilde başka bir yere götürmeden, doğrudan ya da bayilerimiz aracılığı ile tek yetkili teknik servisimize göndermenizi öneririz. Saatinizin başka bir yerde açılarak bakımını veya kontrolünü sağlamaya çalışmak garanti şartlarını ihlal edeceğinden, saatinizin garanti kapsamı dışında kalmasına neden olacaktır.
  • 3 ATM Water Resistant saatimin suya dayanıklılığını nasıl muhafaza edebilirim?
3 ATM Water Resistant bir saat ile rahatlıkla ellerinizi yıkayabilir ya da ıslak, nemli ortamlarda bulunabilirsiniz. 3ATM Water Resistant saatiniz ile duşa, denize, havuza girmeniz tavsiye edilmez.
  • Saatimin pilini nerede değiştirebilirim?
Pil sızıntısının yol açtığı zararı önlemek için, pilin en kısa sürede ve Yetkili Servis Merkezi'nde değiştirilmesini öneririz.
  • Saatimin kayış ayarını nerede yaptırabilirim?
Saat kayışı ayarı konusunda yetkili satış noktası veya yetkili servis merkezi ile iletişime geçmelerini öneriyoruz. Ayarlama sırasında bulunmuyorsanız, lütfen ayar talebinde bulunduğunuzda, net bilek ölçünüzü bildiriniz.